feelin low.

jag vill bort, utomlands helst, bort från allt, sluta jobba, börja leva. 
jag vill inte gå på ett jobb som inte ger mig någonting förutom en lön. ett jobb som stjäl all min energi så att jag inte ens har någon kvar att använda när jag väl får min "fritid". 
för vad fan är fritid om man inte kan utnyttja den till det man vill? är det verkligen en fri tid då?
känner mig snarare instängd och bortskyfflad. in i ett hörn typ.
inte för att jag har något emot hörn, så länge man kan smycka dem med vad man vill. vilket jag inte kan.
så därför hatar jag hörn just nu, eftersom mitt hörn inte är ett ljust och livfullt ett.
jag har så jävla mycket energi och så mycket bra grejer jag kan komma på att göra, som faktiskt har betydelse. till skillnad från mitt jobb. "kul".
brukar vara så galet positiv, tur att man får några rader till att skriva av sig också. så att man får ut den andra sidan av mig emellanåt. allt går inte att stänga in, inte under en längre tid i alla fall.
2 veckor kvar till simpel session och då ska jag fan ha the time of my life i några dagar, sen har jag några kära backpackervänner som kommer hem. sen är det inte långt till my girl from another world kommer. så det är en del att se fram emot, allt inom 2 månader. så jag ska nog rycka upp mig.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0