Komplicerat liv, trololol.

Jag vet inte om jag alltid gör det mer komplicerat än det egentligen är? Förmodligen är det så. 
Nu är jag hemma från USA och det suger så jävla mycket. Jag längtar verkligen tillbaka varenda minut, i stort sett.
Är väl halvkär i en tjej som befinner sig på flygplansavstånd, men som bor i Sverige. Men även lite småförälskad i en annan som jag träffade på andra sidan atlanten. 

Jag önskar att jag inte grubblade så jävla mycket. Jag önskar mycket. Jag önskar att jag var mer inne på min bmx och inte hade tid med annat. Dessvärre är min största önskan just nu att bara åka tillbaka till USA och inte komma tillbaka.
Fast det finns en hake: jag har alldeles för värda vänner som är nästintill omöjliga att skiljas ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0