You don't say good luck, you say don't give up.

Okej, för en gångs skull öppnar jag mig inte här för att jag är nere eller har för mycket i huvudet. Eller jag har väl alltid för mycket i huvudet mer eller mindre, men det är inte alltid det är saker som verkligen behövs tömmas.
Idag är det bara sjukt skönt att vara. Underbart väder, good old Pabst Blue Ribbon finns på systemet, cykeln ska iväg på en sväng och jag har sovit mer än någonsin känns det som. Allt är bara som det ska vara.
Jag är även sjukt glad att jag har så mycket att se fram emot i sommar:
I slutet på månaden kommer mina favorittjejer hem från sin backpackingresa i Sydostasien.
Örnsköldsvik på ett bmx-event med hela Sveriges åkare.
En resa till både London och Italien är bokad till nästa månad.
Snart slipper jag pendla till Malmö varje dag för att jobba på ett jobb jag sliter ut mig på.
Resan jag ska göra är med en tjej jag träffat ett fåtal gånger bara. Spännande.
Roskilde med det bästa gänget, i sommar.
Det känns som att även om inte allt verkligen går av stapeln så kommer min sommar bli jävligt bra ändå. Det känns som att livet flyter på och inte motströms. Utan precis dit jag vill att det skall bege sig emot.
Livet äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0