U mad?

Det är så jävla gött att vara så fucking arg, så fucking förvirrad och helt jävla borta. För visst, många saker blir jävligt frustrerande, men mitt cykelsug ökar som fan av någon okänd anledning.
Det är möjligt att det är trist att det blir så p.g.a en sådan anledning men jag bryr mig fan inte. Hade jag inte haft min bmx och mina vänner därikring så hade jag nog blivit sänkt som fan. But guess what? Nu har jag dem. Och det är allt jag egentligen behöver just nu.
Samtidigt tvekar jag nog lite på den sista meningen där. Är det verkligen allt jag behöver?
Plugg & jobb i övrigt, drar rätt hårt på min tidslinje. Känner mig hela tiden fullbokad och får aldrig någon riktig avslappning. Skall bara komma ikapp sen så ska jag nog bli stabil. Men lär det hända? Usa närmar sig med stormsteg.
EDD OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0