Ragequit.

Seriöst...........................................
Ja det är asgött när vi ses, men vad i helvete. Det känns inte så jävla givande att må sjukt gött bara några timmar per vecka. En gång i veckan är väl i snitt hur ofta vi ses och visst. Oftast inte förrän mot kvällen = några få timmar. Det är väl lugnt, jag har ingen brådska. Men så fort vi inte ses så är det så jävla stelt och det händer fan inte mycket på din front.
Är ingen överdramatiserande människa, men det är Bara jag som hör av mig. Du hör bara av dig om du ska svara på något. "GÖTT". Kan ju vara jag som tänker lite för mycket, men det här är faktiskt ovanligt för mig. Kanske är det bara just det - ovanligt. Men det räddar inte resterande delar av veckan när jag inte är van vid denna känslan. Jag kräver inte så mycket, men lite bekräftelse och kanske någon riktlinje?!!!!?!?!?!??!?! TYYY
Må asbra i några timmar per vecka och känna sig helt jävla oviss resten. Värt eller inte värt, det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0