Kärlekskrank. lol. fast nä. men ändå.

Orkar inte ändra, men insåg precis att ovanför mig har jag en titel som inte längre är på engelska och inte är från en låttext. Bytt tema? Kanske. 
Jag bryr mig inte och ingen annan heller för den delen, så det gör inget.
Jag tänkte bara skriva att jag är i ett förvirrat stadie och jag hatar att jag plötsligt blir så förändrad p.g.a impulsiva händelser. Händelser som utvecklar sig åt rätt håll men som helst plötsligt tar en tvärvändning.
Ingenting. Det är så mycket jag förstår av dig. Av ditt sätt att vara, av ditt sätt att ge respons, av ditt sätt att avge signaler och allt annat som du inte gör.
Som en kompis för längesedan sade: 
"Blyga personer gör mig osäker." 

Nu vet jag inte om det är blyg det handlar om, men likväl är jag ytterst osäker. Ditt ointresse skiner, men du vill träffas? Du vill kyssa mig, eller vill du(?), men du vill inte ses längre än ett par timmar. Din avsaknad på innehåll i dina ord är så uppenbar.
/Förvirrad_kille-91Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0