In the write moment.

Satt och tänkte lite och prata med en kompis om diverse spännande saker. Saker som drifter, skuldkänslor, längtan och styrka. (Nej inte styrka som i att vara stark som en oxe) Det bara slog mig att jag, som jag tänkt på tidigare, skriva lite. Kanske var det en låttext jag skrev, kanske var det någon sorts poesi, kanske var det bara en text utan kategori. Troligtvis passar den in i någon kategori, men jag orkar inte leta upp vilken. Jag har tänkt på att bli t.ex. låtskrivare, jag vet att om jag bara ger det lite tid och söker lite djupare in i huvudet än vanligt så kan jag få ner en massa på papper. Jag kan i alla fall få fram massor i huvudet, då är det ju bara att skriva ner det.. Eller ja, riktigt så lätt är det inte alltid men denna gången var det. Föredrar att skriva på engelska dessutom, men vem gör inte nu mera, känns det som.. Oscar och Flaskan är ju i ett och samma band och dem har bett mig skriva en låttext förut. Jag har ingen aning om dom vill ha den för jag tror inte det är deras genre men kanske kan dom modifiera den lite och lösa det. Får kanske höra med dom, bara för skojs skull haha. På tal om Ogge(!) så är jag glad för hans skull, och för evvans! Dem ses just nu enligt mina källor och jag hoppas det kan bli något där faktiskt. Båda två kan behöva något seriöst och det är alltid roligt att par-träffas! Eller är det? Anyways så får jag snart besök, även om ingen (typ ingen) läser detta så får jag det! So, heidoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0