Here we go again.

Hallå igen,. nä jag vet om att det inte var igår jag bloggade men jag har velat fram och tillbaka länge nu.
Det känns så lökigt att skriva saker på facebook och visst ibland kan man få bra respons men oftast oseriösa svar som flippar ur det man egentligen ville få fram.
Så jag tänkte, kanske ska jag återuppta bloggen, men jag vet inte. eller ja nu verkar jag ha bestämt, i alla fall för tillfället.
Det är så mycket som har hänt sen jag sist bloggade så jag har massor att skriva om och dessutom känner jag att jag hela tiden behöver få ur mig saker. vare sig jag får seriösa svar, oseriösa eller inga så får jag ut det jag tänker på.
Jag lär väl inte skriva varje dag men när det är något jag tänker på så lär jag säkert göra det, jag har så mycket i huvudet som jag känner att jag måste få ut, men inte riktigt orkar prata ut med någon om då det oftast inte är så stora saker. eller saker som är väldigt svåra att förklara. Självklart har jag några bra vänner som jag kan prata med detta om men ja, jag orkar inte alltid för jag är så dålig på att förklara.

Är en massa saker jag saknar just nu och det är väl en fas jag är inne i men jag har fortfarande haft saker som jag velat få ur mig som inte bara är känslomässiga.

Längesen med Petter och Veronica Maggio är för övrigt en låt som jag lyssnar en hel del på nu, och Dum Av Dig, ja ni har säkert hört den. (om det nu är någon som läser ens haha)
jaja det var allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0