A lot of readers? no?

Anledningen till att jag inte lägger ut att jag börjat blogga är för att jag inte vill ha uppmärksamhet egentligen. Eller i alla fall inte på det viset som man får när man gör reklam för det själv. Visst vore det roligt att få lite läsare kanske, men egentligen struntar jag i vilket.. Jag skriver för min egen skull, för att få ut det jag har inom mig och ska jag vara ärlig så tror jag att många hade varit på en för att man skrivit blogg. Kompisar till exempel bara; jaja men ska du inte hem och blogga?

Inte för att jag tar illa vid mig eller något sånt, men ja, det är bara skönt så länge det bara är folk som inte känner mig eller som inte känner mig så väl som läser.

Jag har mycket inom mig som väldigt få vet om och vissa väldigt djupa saker kanske inte ens någon alls känner till. I'd like to keep it that way, actually. Något måste man få ha för sig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0