Thoughts are scary.

Uhh, läskigt. Körde på en arbetskamrat idag med trucken, eller ja körde och körde. Jag hade knappt någon fart men ambulansen fick hämta honom ändå..
Det visade sig vara en lättare skada än vad vi trodde, som tur var. Vilken lättnad det var att höra det och vilken chock man fick när man såg hur han vred sig i smärta när olyckan inträffade.

Läskigt hur mycket en truck väger och hur lite fart som ska till för att något allvarligt ska ske, jävla tur att jag hann reagera fort, om jag åkt vidare åt fel håll kanske jag hade pajat mycket mer än så. Tänker inte tänka så, får ångest, galet lätt hänt. Äckligt.

Sen har tiden rusat förbi i övrigt också, 2 dagar kvar till farfars begravning, har knappt hunnit inse att han är borta.
Var tar all tid vägen?
Tyvärr har jag svar på frågan denna gången och svaret är: Jobb.
Jobbigt, visst, men som sagt så ska jag inte klaga, för jag ska sluta klaga på saker som jag valt själv eller på saker som jag inte kan påverka. Har ju trots allt några timmar på dygnet kvar efter jobb, man ska bara orka så! Det sämsta är väl att vattnet har hunnit svalna och solen inte tar. Annars är det faktiskt rätt bra! :)
Jävlar vad motsägelsefullt det blev men det får duga. Nu kommer snart Ben & Jerrys hemkört så jag får vara nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0