Stop complainin' dude

Nej nu jävlar. Livet just nu är egentligen jävligt bra, man har inte mycket att klaga på..
Många klagar på vädret, jag förbjuder mig själv att göra det dock. Ändå gör jag det. HMMMPFHH! (internt)
Men det är ju så, på vintern så bölar man om hur kallt det är, sen när värmen kommer och sommaren storglänser så börjar man klaga på att det är för varmt. Aldrig ska man vara nöjd, så jag förbjuder mig själv att klaga, fast det händer ändå ibland att jag klagar, but I guess I'm nothing more than a human being!

En sak till som jag stör mig på är att jag klagar på mitt jobb, Viktor säger till mig att jag ska sluta whina haha, men han har helt rätt. Jag har valt att jobba själv, jag vet att det är värt det och det kommer vara så jävla härligt när jag jobbat klart. Dessutom är det ett rätt okej jobb, jag menar det är ju jättetrevliga folk jag jobbar med och roliga också! Sen kan jag plocka hem godis när jag vill och i relativt stora mängder. Inte för att jag gärna äter det, det har jag förätit mig på sen länge tillbaka, men så länge jag kan göra andra glada med det är jag nöjd haha.
Och en sak till, om man ser positivt på det, vilket jag alltid brukar göra (men har tappat det på vägen nu när jag jobbat) så blir allting mycket enklare.

Look at the possibilities, not the difficulties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0