How surprising.. That's not like me.

Igår var det figges 19årsfest/chillkrök eller vad man nu vill välja att kalla det.
Skönt var det i alla fall, inget direkt ös men det blev lite bad (bara jag, schyst) dessutom lite nakenbad också (bara jag där med, schyst).
Det var asgött, jag fick träffa lite kompisar som jag inte träffat sen studenten och man märker verkligen vilken stor förändring studenten var i ens liv. Nu jobbar man 7-16 vardagarna och helgerna är man ju helt slut på egentligen. Jaja det hindrar inte mig jag tänker inte slösa bort någon tid ändå, det är ju sommar så.

Så det blev ingen utgång igår men i fredags då var jag bra på det haha. Inte likt mig att vara ute 2 dagar i rad, fanns även andra saker jag la märke till då som inte är likt mig, men jag tror definitivt att det är positivt.
Detta inlägget är väl det första jag verkligen inte vill att någon utom de närmsta kompisarna ska kolla på för då blire säkert ett jävla liv i rutan.
Kärlek i första ögonkastet, nänä. Nu ska vi inte ta i, fast samtidigt har jag förlorat greppet lite om vad kärlek verkligen är, eller att vara kär. Det ska ju vara mer än ett begär och det tror jag inte man kan skaffa så fort. Men jävlar vilket starkt intryck jag har fått över bara ett dygn. Härligt är det dock, man blir ju gladare och börjar tänka positivt på ett annat vis!

Jaja jag ska inte säga för mycket haha, bara det jag har skrivit nu skulle jag faktiskt (inte heller likt mig) tycka vara riktigt pinsamt. En aning besatt? Mycket möjligt. Bryr jag mig jättemycket? Egentligen inte.
Resten märker vi, jag är glad i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0