Thanks for showing up from the middle of nowhere.

Jag är glad. Glad att du hittade mig, att du tog steget att skriva till mig även om det inte var så märkvärdigt. Det var inte det som fick mig på fall, men allt därefter har bara gått i rätt riktning. Så jävla oväntat, sån jävla tur man kan ha. What makes me deserve this luck? Glad är jag i alla fall, som sagt. Bara från ingenstans dyker någon upp som lyser upp ens närvaro efter bara så lite tid. Hur det är möjligt vet jag inte, men det tyder ju uppenbarligen på att det ÄR möjligt. Jag tycker om så mycket med dig, sättet du är öppen på, hur du kan prata om allt mellan himmel & jord utan att det är genant. Din charmiga dialekt är också ett galet stort plus. Jag bara faller mer och mer var gång vi ses, även om jag har mina ups and downs i tankeväg. Men jag är nästan 100% på vad jag vill och jag tänker på dig för ofta för att kunna låta bli att träffa dig. Jag tänker på dig så ofta att allt annat än att säga att jag är kär, är bara dumhet. Haha, kom att tänka på rubriken, "middle of nowhere" skulle kunna antas att vara där du bor. Bjuv. Haha, puh. Jag gillar att reta dig och sättet du kan hantera skämt på. Att du inte blir sotis för att jag har tjejkompisar som jag pratar med ofta, i vart fall så syns det inte på dig att det stör dig. Och det ska det inte behöva, för jag skulle aldrig träffa någon annan när jag redan har någon. Någon som är du, i detta fallet. Tack för att du skrev till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0