State of love and trust.

Inte min dag idag, en sån dag som jag sällan har. Är sa jävla trött, sur och nere. Sovit dåligt men det var det värt, just då o alla fall. Inte idag. Att bli sur över onödiga tramssaker, lönt? - nej. Man är sa jävla envis också och vägrar säga ifrån att man är det också och försöker ibland ge små vinkar om det. Sa löjligt egentligen, men det är väl så man är skapt. Man har ett visst behov av uppmärksamhet, uppmuntran, förståelse och medlidande. Även om man för stunden inte förtjänar det ett piss. Skärpning, i alla fall på mig, det är precis såhär jag aldrig vill vara, men ändå blir det så ibland. Jag vill ha full kontroll, i alla fall över mig själv. Inte över någon annan, det hade äcklat mig att ha det. Hatar makt (på tal om vad?!) Fan vad jag svamlar.. Ska sova nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0