Love, such a common thing. Tho not for everyone.

Alltså, sex kan fan inte vara höjden av kärlek. Det måste finnas något mer. Hur mycket man än gör och tycker om någon så slutar det i sängen, men det känns som att det inte är allt. Vet inte varför det slog mig nu, men det gjorde det. Men det känns som att.. jag vet faktiskt inte vad det känns som. Sex med rätt person, någon man tycker om. Finns knappt något bättre. Men samtidigt känns det som att det är långtifrån allt som symboliserar kärlekens största bedrifter. Jag kan bara inte komma på vad. Haha vilken jävla tanke, men jag kan inte släppa det. Det är något som får mig att tänka och jag vet att jag har älskat och älskar och grejer. Men jag kommer inte på något som är bättre att visa kärlek på än att mysa, pussas osv, vilket leder till sex som då ska vara toppen? Kanske är det som talspråket: Det är inte målet, utan resan, som är mödan värd. Grejen precis innan man har sex, när man vet att man kommer få det. Känslan av hur obeskrivligt skönt det kommer bli inom några minuter får en att rysa. I alla fall mig. Egentligen vet jag inte vad som fick mig att tänka detta eller vad jag vill komma fram till. Men kärleken är fan helt outgrundlig och jag tror det finns otaliga sätt att älska på, men jag gillar att ha simpla, rätta svar. haha, eh. Äh, bug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0