Doubtful, or am I.

Upp och ner, upp och ner, upp och ner. Ja jag behöver inte skriva det fler gånger för att man ska förstå att det är upp och ner rätt ofta. Vilken sits jag hamnat i. Varför försatte jag mig i denna positionen? Jag har lite lätt för att rusa in i saker, men egentligen med all rätt. Om det känns bra så är det klart att man vill ha det, så varför tveka? Ibland borde man kanske tänka igenom saker fler än en gång och känna efter fler än en gång också. Det är en läxa jag borde ta och lära mig. Men just nu känns det faktiskt rätt bra. Just nu är det upp och allt känns bra nu, eller nästan allt. Jag känner att jag utstrålar väldigt många olika vibbar men jaja. Det får tiden lösa. I'm nothing more than a human being. Det löser sig och förhoppningsvis blir allt asbra. Allting händer för en orsak är ett av mina få motto. And I believe this case is similar to everything else. Så jag håller fortfarande hårt kring det mottot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0