Care

Åh, vilken tradig jävla dag. Visst jobba var lugnt men att man sen kommer hem och är trött är ju inte så roligt kanske.. men det är inte grejen, såna här dagar får en att tänka och det är både bra o dåligt antar jag. Restskatt väntade när jag kom hem också, och pappa har lovat 2 dagar i rad att vi ska köra men han prioriterar annat istället -.- Sen kommer folk med så jävla lama ursäkter för saker som dom inte vill eller orkar göra. För fan, var ärliga istället om ni inte kommer på en duglig ursäkt, hur jävla svårt är det egentligen?! Arg jag blir. Blir fan helt nedstämd av blotta tanken på jobb dessutom och nu ska jag jobba mer, not fine. Men jaja, kommer några hit sen och efter det ska vi ut och jag har dessutom beskrivit lite om min tatuering så får hoppas skissen kommer snart och att jag blir nöjd med den. Resten av dagen kan fan bara bli bättre känns det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0