wrong number dude!

HAHAHAHA. fick precis bästa samtalet! en 8åring(gissar jag på) som ringde och bara
- hej pappa. glömde säga godnatt, så godnatt, puss, kram och jag älskar dig.
så jag bara; eh, hahaha. (liksom vafan, vem skämtar nu med mig och ändå låter som ett barn?!)
så han bara; vem pratar du med?
jag hade skype igång med ogge så det va troligen det hahe. så jag svarade att det va oscar.
så han bara; jaha. men ska sova nu. godnatt pappa, puss, kram och jag älskar dig. hejdå
så jag bara; haha alltså du har nog ringt fel, det är inte din pappa.
han bara; vem är det?
jag bara; marcus haha.
han bara; jaha. Hejdå.
haha det gjorde fan min kväll!
sen 5min senare får jag ett samtal från samma nummer, märkte jag sen, så visar det sig vara en av min systers kompisar som förklarar att det va hennes lillebror och att han ringt fel och skulle ringa sin pappa osv.
sweetening?!

btw mina nya byxor that I mentioned before

Kommentarer
Postat av: maggie aka hotarN

gör om layouten på bloggen annars slutar jag läsa!

2009-06-12 @ 21:35:16
Postat av: emil

fan va fin layout du har på din blogg

2009-06-12 @ 21:39:33
Postat av: kajsa

åhhh... du har jätte fin bakgrund på din blogg :):P

2009-06-12 @ 21:40:08
Postat av: Madeleine

HAHAHAHAHAHAAHHAAHAHHA xD

och ja, fina byxor marcus :D

2009-06-12 @ 22:30:37
URL: http://maddemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0