sommarlov jaaaao

jaha, nu har man visst sommarlov. okej inte alltför länge för min del, börjar jobba på måndag @haribo i 2 veckor framöver. så får man ihop lite där ja.

sen igår va det avslutning, då blev det först till skolan, 2 oväntade stipendier delades ut och 1 hyfsat väntat, eh.
sen var det lite show i aulan, det var roligt. Simon gjorde fan showen!
efter det in till stan, lite mcd, träffa min storasyster ett tag och mina systersyskon (säger man så?) i väntan på tåget till figge.
väl där så blev det lite musik och förfest, lite kortspel och jag-har-aldrig försiggick! sjukt soft!
fick lite ansiktsmålning och sedan efter ett par timmar va det in till stan, inte väldigt nykter, och träffade maggie som följde med oss och turade en runda eller två, minns inte haha. vidare hemn till maggie sen där jag sov och vaknade!

sen kom jag väl hem för en timme sen ungefär och då har jag fått hem mina vinröda brallor. fyfaaaaaan va dom va clean måste jag säga. kommer bild på dom när jag orkar ta en, vilket inte blir idag troligtvis.
och ikväll blir väl bara att softa. äter nog upp hela köket typ.
dat was dat. out

Kommentarer
Postat av: Cattie<3

skrattar

SYSKONBARN!!!!

2009-06-12 @ 19:15:10
Postat av: Anonym

toffel

2009-06-12 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0