peppeppepepppppPp

precis kommit hem från jobb! helt jä'vla slut var jag.. satte mig på tåget vid 20 över 4 kanske. väl framme i ramlösa så cyklade jag hemåt, och på vägen cyklade en man i typ 30års åldern typ, förbi mig. så bara typ log han och hälsade, verkade riktigt glad. tänk så mycket det kan smitta av sig ändå, lite gay, men fan jag blev helt pepp, sen kom där en skön låt på ipoden som väckte lite minnen så sjöng man nästan hela vägen hem, i alla fall lite lågt... haha :>
sen inom maxi innan jag åkte hem, köpte lite razoors, need to refill for my other arm! 
nä men det behövdes hehe så ja.
 
nu sitter jag här med promoe på typ jättehög nivå (har tyvärr ingen exakt uppfattning om hur högt) och väntar påa tt vi ska ut, jag, eady, matte(?) och flaskan och lira basket :D
ska bli najs!

från att va helt slut till att va pepp som fan gick fort. och basket på det. vilkeeeeeen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0