ny header. funkar men skall fixas!

jaha här har jag nog suttit aslänge. typ 3h sammanlagt och försökt fixa lite småsaker på bloggen. en del lyckade men en del fail också. men dom failade har jag återställt, förutom min nya header (har ni inte märkt den så har ni nog inte varit inne här förut haha). stor som jag vet inte vad, men den funkar väl tills vidare. tills viktor hjälper mig, vilket han lovat!

för övrigt så sitter jag i skype och på msn. inte alltför roande, men jag satt som sagt och pillade med bloggen inne på "designadinblogg.se" eller va det hette. så sysselsatt har jag varit!

nu funderar jag på om sömn vore nyttigt. skall nog satsa på det, så jag kan drömma om en perfekt header under natten, så kommer hela morgondagen vara underbar!
nja, så seriöst tar jag väl det inte, inte än åtminstone. förhoppningsvis aldrig så att jag drömmer om att blogga.. phew..
men jaaaaaaaaaaaaaaaapp. goodnight, im jumpin onto the dreamflight. hoho

Kommentarer
Postat av: olivia

dåååålig stil att ni inte klarar att fixa med design osv! :O



http://www.designadinblogg.se/



till höger står där allt du behöver kunna för att fixa designen haha!

2009-06-13 @ 09:12:44
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: marcus

jag vet men jag måste ju fixa bilden på headern i ps först. jag ska ju inte ha denna, det e bara tillfälligt

2009-06-13 @ 11:17:35
URL: http://federalmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0