musikaa

ja jag tänkte, det blir lite mer liv i bloggen om man lägger in bilder till vart inlägg, så fler bilder skulle jag nog börja satsa på om jag va jag, vilket jag är.
uhm ja, midsommarafton sög till att börja med, fast midsommardagens första timmar va soft och sen va den dagen också hyfsat lam. fast den blev bra till kvällen och nu är det ju söndag. skulle egentligen varit jutan men så är det tydligen inte.. mindre kul ju, jag var sugen!

för övrigt så har jag alddat ner massa musik, illegal ;$, och maggie har hjälpt mig hitta lite bra band. sen fyller jag ju år imorn så då har man ju att göra med att fylla sin nya present med hehehe. nu skall jag ut dock, hoja o basket, eftersom ingen verkade svara på smsen innan om att hoja i stan såååå.
cyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0