mohaha godis

 staplade lite godis på haribo igår, i förrgår och dagen innan det haha. fått med mig hem en del godis, kanske runt 4-5kg~
2,4kg av dom är persikor lösvikt typ. tror det va 2,4kg i alla fall, nånstans där i alla fall!
 ja som ni ser, en del godis som är staplat haeh. det är skönt för tiden går fort, man har hela tiden något att göra och precis när man känner att man inte orkar mer så brukar det va max en 20minuter till nästa fikapaus. det är störtskönt! så man får en massa jobb att göra, det blir mest att stapla pallar som här, fast ibland med lösviktsgodis :D:D:D:DDDDDD sen lite truckkörning och så..  en hel del godisätande, jaoaoooo :> hoho.

och idag är det midsommarafton, inte hunnit blogga på dom 2 senaste dagarna då jag sovit hos maggie :]. sjukt mycket enklare att ta sig till jobbet då också.. har även lyckats slarva bort min nike 6.0 flower hoodie på nåt tåg, mindre roligt. så säg till om ni ser en ljusbrun/beige tjocktröja med massa svarta blommor på framsidan och 2 truckar plus hjul, som det tyvärr är på den uuh.

för övrigt så lirade jag basket igår, hojade lite och så också. igårnatt blev det även sent som fan haha, typ astrött och somnade efter jobb men drog ut och lirade basket istället som sagt. så sitter jag ändå uppe till 4, så jag va uppe 22h i sträck igår, så jävla trög?!  så jag vaknade typ runt 3 idag, bortsett från kl 10 då pappa väckte mig o sa att dom hade hittat ett intressant hus som vi nog ska kolla på. eftersom vi har sålt vårt och inte vet var vi ska flytta så va det rätt skönt, men inte kl 10 på morgonen när jag lagt mig 6h tidigare haha. sen vaknade jag till och från någon gång men gick upp vid 3!

så nu är jag helt klarvaken och hoppas på att det ska hända nåt idag, eftersom att midsommar är ju ändå lite speciellt?
jag menar, 3 dagar innan min födelsedag och allt!
hare braaaaaaaaaa, that was that fúr idag

Kommentarer
Postat av: Lindz änna

ehe, blondinmackan!



great job dude!

2009-06-19 @ 16:14:06
Postat av: marcus

haha jaaaaaa

2009-06-19 @ 17:09:15
URL: http://federalmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0