kör hårt direkt!

sitter här och har inget att göra. så jag kollade rundor lite och fixade ett nytt tema! se där, vad man kan hitta om man bara letar, oj oj!

kan ju passa på att säga också att jag ätit gott på matan i skolan idag, träffat maggie och badat heheeee, sen av till väla där jag fixade ett nytt skärp/bälte (whatever you prefer), en skjorta och ett par trekvartsbyxor. skitnöjd, snyggt var det!
la även undan ett par skitsnygga vinröda byxor på carlings, fast dom finns bara kvar i stan, så ska köpa dom imorn. pics up for that?! jadå men först när jag har dom!
jaaaaa juste, höll på att glömma..  mitt pass och ID är klart så det ska fixas, ska iväg till polishuset and cash em in sen är allt klart inför i sommar. både ID så man kommer in på alla nattklubbar för fan ;> sen passet är ju rätt bra när man ändå ska till Turkiet i 2 veckor!
hur soft är inte det?!

ja gött. men jag vill inte kryddskriva nu i början så ja, jag slutar här! men ni får se till att kolla för desto fler läsare desto fler inlägg och desto större vikt på att skriva informativt och intressant!
PUSSSS ÄLSKAR ER ALLA.
nä men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0