jag meckar utan fläckar

hoho, suttit nu i 1-2 timmar till och tittat lite på youtube på hur man ekrar hjul. det hjälpte verkligen, aldrig ekrat ett hjul förr, men med hjälp av den videon och lite hjälp av flaskan via msn. så är det äntligen klart!
okej lite creds till ogge också som kom förbi och höll mig sällskap plus att han sa till mig att jag va tvungen att lossa på nipplarna.

men sjukt nöjd, mitt första hjul klarekrat, nu sitter ogge här och spänner och riktar det åt mig bara. han är säkert bättre än mig på det och han behöver jobba lite och jag behövde definitivt blogga! haha ;>

sitter alltså här med en kompis, ett ny-ekrat hjul och en spotify lista med sommarlåtar. härligt väder idag också jämfört med igår, fast det blåser en jävla massa. men inget lär få mig på dåliugt humör idag inte! jajaaaaaaaaaaaaaaaa fan det känns lite gay o blogga såhär, med meningsuppbyggnaderna jag gör, men det är ju rätt skötn att bara få skriva av sig ändå. hehe ty, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0