18år och första doppet!

hohoho, första doppet i havet idag. skönt var det, fyfan alltså. fast det var typ 16 grader i vattnet enligt rapporter från en säker källa.. d.v.s tobbes storasyrra!
ja det var härligt i alla fall.. detta var med eady och tobbe, och ja vi var väl inte i så länge. det blir rätt kallt efter ett tag! hohooo
sen stack tobbe till jutan och jag och eady drog och lirade basket hehe. det var roligt men sjukligt uttröttande. fast ändå mer roligt :PPpP:Pp
nä men ja, det var det..

sen har jag även jobbat idag, som alla andra dagar i denna veckan. är väl inte så jätteaktiv på bloggen nu som i början men det är för att jag sovit borta eller varit ute mycket. sen har jag också fyllt år, 18 långa år nu va. så det var roligt, fick en hel del grejer jag var skitnöjd med haha. t.ex ipod classic, basketboll, 1200kr in total, 3x tröjor av maggie, shorts, hopprep(!). skall även få ett 4gb minneskort till mobilen av min bror har jag fått veta!

tradigare var att jag skulle ut i tisdags med figge, jalle, elin och jag vet inte, säkert nån mer fast det fick jag inte reda på. så kunde jag inte för att polishuset har sommartider och hade stängt när jag kom dit. så det sket sig rätt rejält ;|

nu skall jag duscha!

Kommentarer
Postat av: maggie

hej megabild

2009-06-24 @ 22:41:04
Postat av: marcus

miniatyr

2009-06-26 @ 19:50:12
URL: http://federalmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0