godmorgon

NOOOO MAGGIE HAR STUCKIT IVÄG FRÅN MIG :'(

äh skoja men hoppas du har det sjukt kul på hultsfred och missa inte flyget på lördag bara så är jag riktigt nöjd!

annars idag blir det väl typ bada med tobbe och eady, och fler om dom vill? sen jutan eller eventuellt stan om vädret håller i sig.
för övrigt ringde figge och alex mig imorse, figge på väg till sin körskola och alex till sommarskolan.... HAHAHAHAHAHA. sopa alex! fast det är ju bra att du tar tag i ditt liv för en gångs skull haha.
sen har vi fått reda på scheman också inför 3an. på måndagar ghade vi slutat 12.20 om vi inte haft idrott och hälsa B, vilket vi har 2h och 20min senare typ, så den hålan är ju inte nådig.
först Alex bara; men vadå ska ni inte gå?!
sen berättade jag om hålan, så var han inte lika positiv haha. känns som att det kanske blir att hoppa över det ändå, vem orkar sluta så sent när man kan sluta så tidigt?
aktiv har man ju tid att vara på fritiden!

btw only 3days until turkey!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0