everything has a first!

hela helgen har varit så awesome, seriöst! sjukt skönt väder, har haft maggie här hela helgen, badat, solat, bränt mig, köpt mitt första spel till ipoden via itunes store, hojat idag - för första gången på länge! och ja, massa annat, eller en del annat också då

jag har även inhandlat badbyxor, om jag inte sagt det innan och en amerikansk fotboll och annat bra till turkiet. det är inte ens en hel vecka tills jag sticker iväg folkz!!
sen idag har jag hojat som sagt, riktigt sjukt. östersund har kommit hit, eller ja, david, niclas och olle. nog inte krydd olle är heller, langar barspin och tailwhip som man langar bunnyhop ungefär, fast ändå bättre.. för mina bunnyhops är inte överväldigande... hahe.
sen avslutat helgen med att fixa både marits och pappas cyklar. räddat dom från trasiga slangar och sådant. men nu ska jag chilla och äta godis, för det har jag massor av!

btw, there's no one better than you, maggie. våga inte tro nåt annat, för då blir jag nog tyvärr tvungen att cutta dig!
no, but still. I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: maggie

älskar dig meeed, åååhh såå myyckeeet jag älskar diig jaaaa!!!

2009-07-05 @ 22:30:52
Postat av: marcus

<3 T B T T H H M E

hoho

2009-07-05 @ 22:38:28
URL: http://federalmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0