better late than never ever ever and ever

jag har inte varit så jätteuppdaterad, jag vet!
men ja det har väl hänt en massa sen sist jag skrev. eller ja, det beror ju på hur man ser det :>
jag är i alla fall 18 nu, jävligt nöjd med allt jag fått och alla gratulationer i sig! sen har jag jobbat klart, 2 veckor resulterade i 9000 blankt typ. vilket är jävligt skönt! sen nu idag fick jag reda på att vi ska flytta den 15e för vi fick huset som vi kollat på för några dagar sen bara. sååååååååå sweet. 
där finns iofs en del att fixa, så jag får hyra in rasmus o måla med mig, eller ja, han får väl lära upp mig lite då för han är pro oh det är inte jag. om inte matte också kan hjälpa till hehehee? :d

sen är det bara 1 vecka ungefär till jag sticker till turkiet med maggie, så det ska bli jävligt gött det också. blir borta i 2 veckor hoho. längtar!  för övrigt så har jag och maggie 4 månader idag såg jag nu, eftersom klockan är över 12! waaoow.

ja sen har det väl hänt en del småsaker och så men inget jätte nämnvärt kanske, inte som jag kommer på såhär sent i varje fall..
köpt lite badbyxor o amerikansk fotboll idag, badat lite mer på sistone och så också. blivit lite dåligt med att hoja men jag får ta tag i det igen. är sjukt sugen ibland men känns som man inte har tid eller ork till det bara. men det fixar sig! anyways så blire nog sömn nu, om det går i mitt asvarma rum! haaaaj

Kommentarer
Postat av: maggie

älskar dig marcus och älskar att vi ska till turkiet!

2009-07-05 @ 20:56:41
Postat av: marcus

älskar dig med maggie och det kommer vara den bästa resan jag varit med om, kan jag säga redan nu. såvida vi inte störtar bara haha

2009-07-05 @ 22:17:33
URL: http://federalmarcus.blogg.se/
Postat av: maggie

men fan vi ska inte störta juuh!

2009-07-05 @ 22:29:21
Postat av: marcus

nä okejdpå haha

2009-07-05 @ 22:39:08
URL: http://federalmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0