asså vafan händer haha

hojat idag, i princip hela dagen, typ från 12 i alla fall, till att jag kom hem nyligen ungefär.
skulle först till jutan och vara statist men man fick tydligen inte köra något alls förutom i pauserna.. bara posa vid bowlen och vem fan pallar det då?  fast dom där 20minuters pauserna kunde ha varit värt det i och för sig, men det blev av till stan istället med eady och viktor.

ja inte så mycket nämnvärt, en vanlig dag typ, inte satt nåt speciellt. men det konstiga var typ att jag slog i smalbenet 2 gånger, 1 gång på undre smalbenet och en gång på övre. ingen hård smäll men ändå ser det ut som jag har 3 knäskålar totalt nu. sjukt stora bulor för nästan ingenting?! skumt må jag säga!
men det blir nog bra, fast det var ju inte så att man fick bästa stödet helelr hahaa. alla bara; du kan få en blodpropp också färdas den till hjärtat och då dör du!

känns som att det gjorde en mindre orolig haha.
ye mat nu, haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0